Latest Novels :
TOP5 NOVEL PILIHAN KAMI - 21 JAN 2013 ----------[01] Aku Bercerita ----------[02] Ops! Zulaikha ----------[03] I Love You Cikgu ----------[04] Amar Farish ----------[05] Sumbat
Selamat Datang

Nyanyian Hati

Nyanyian Hati ~ RodieR

NyanyianHati_Final1_Web


Penulis:  RodieR
ISBN: 978-967-0508-09-2
Harga: RM21.00 (Sem. Malaysia)/RM24.00 (Sabah/Sarawak)
Pesanan Online: mulai 4 Feb. 2013

I jatuh cinta pandang pertama pada you. ~ Adam Danial
Macam mana you boleh jatuh cinta dengan orang yang you belum kenal? ~ Ainul Raudhah
Ainul Raudhah atau Ain seorang gadis periang yang tidak pernah bercinta, mempunyai fikirannya sendiri, selamba dan suka mendengar lagu-lagu rock apabila tertekan. Perlahan-lahan, Ain mula merasai perubahan pada hatinya dengan Adam Danial atau Danny yang tenang dan ikhlas menyayanginya.
Baca bab awal

Namun, belum sempat mereka bersatu, Danny tiba-tiba dijemput Ilahi. Ain nanar sendiri. Danny yang diharapkan menjadi peneman ke akhir hayat kini tiada lagi di sisi. I nak berubah ke arah yang lebih baik, dengan you di sisi. I akan pastikan you bahagia. ~ Iskandar Benjamin
Iskandar, sahabat baik Danny hadir menghulur kasih, kerana janjinya pada arwah Danny. Perlahan-lahan, Ain kembali bangkit meneruskan hidup, mengenal erti cinta. Setelah berkahwin, perlahan-lahan Ain mula menyayangi Iskandar.
Namun, hubungan mereka diuji apabila Ain tau rahsia di sebalik lamaran Iskandar. Benarkah perkahwinan itu hanya kerana sebuah janji? Apakah yang Iskandar pendamkan sebenarnya?
***
Nukilan RodieR ini mengajar kita apakah erti cinta yang sebenarnya dalam bahasa yang santai dan selamba. Bacalah kisah ini, semoga Nyanyian Hati Danny, Ain dan Iskandar mampu kita senandungkan bersama.



KAMI tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial atau blog ini di bawah Akta 114A Keterangan 2012. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami. Setiap yang menghantar komen dan pendapat dengan ini telah bersetuju dengan TERMA DAN SYARAT kami.

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Review NOVEL MALAYSIA
Copyright © 2013. Review | Novel Malaysia - All Rights Reserved
Published by Novel Malaysia
Proudly powered by Blogger