Latest Novels :
TOP5 NOVEL PILIHAN KAMI - 21 JAN 2013 ----------[01] Aku Bercerita ----------[02] Ops! Zulaikha ----------[03] I Love You Cikgu ----------[04] Amar Farish ----------[05] Sumbat
Selamat Datang

Cintaku Luruh di Oxford

Cintaku Luruh di Oxford ~ Noor Suraya & Imaen


Cintaku Luruh_di_Oxford_cover_full-FB_Small

NOVEL BAHARU TERBITAN JANUARI 2013
Kategori: NOVEL UMUM 
ISBN: 978-967-0201-62-7
Harga: RM34.00 (SEMENANJUNG MALAYSIA) / RM37.00 (SABAH&SARAWAK)
Pesanan atas talian (online): DISKAUN 20% mulai 18 JANUARI 2013
Untuk membuat pesanan atas talian (online), sila Daftar Masuk terlebih dahulu.
BACA BAB AWAL (PDF)
BACA BAB AWAL (SWF)

   

Satu penggal yang indah terasa singkat. Zuha terpaksa kembali; Zuha harus berhenti belajar; dan Zuha telah hilang tanpa tanda. Pernahkah Zuha-Falah sedar hati mereka sedang nyanyikan lagu senada sejak itu? Setelah hati mereka luruh di Oxford, mungkinkah hati yang hilang itu temui pasangannya semula?


* * *

  
Sebuah tulisan cinta - NOOR SURAYA & IMAEN - yang 'dilukis' bersama. IMAEN memperlihatkan kepakarannya mengungkap 'Cintaku Luruh' menjadi sebuah mahakarya dan NOOR SURAYA menggunakan kebolehan berbahasa indahnya untuk menukarkan musim luruh menjadi musim bunga 'di Oxford'.



KAMI tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial atau blog ini di bawah Akta 114A Keterangan 2012. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami. Setiap yang menghantar komen dan pendapat dengan ini telah bersetuju dengan TERMA DAN SYARAT kami.

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Review NOVEL MALAYSIA
Copyright © 2013. Review | Novel Malaysia - All Rights Reserved
Published by Novel Malaysia
Proudly powered by Blogger